Potřebujete wi-fi pro kontrolu, zda vám dorazily do emailu informace k samoobslužnému check-in?

  1. Přihlaste se k naší jednorázové wi-fi „Alfons contactless“ s heslem: welcome10
  2. Zkontrolujte vaši emailovou schránku nebo aplikaci portálu, přes který jste vytvořili rezervaci
  3. Pokud jste dostali postup pro samoobslužný checkin, prosíme postupujte dle informací
  4. Pokud vám zpráva k samoobslužnému check-in do Vašeho e-mailu nebo do WhatsApp nedorazila, nebo Vám Vaše cestovní agentura, která Vám pobyt zprostředkovala, nepředala informaci o samoobslužném check-in po 20 hodině večer, prosím kontaktujte telefonicky nebo skrze WhatsApp náš 24/7 hotelový helpdesk na telefonním čísle +420 724 766 667

WI-FI „Alfons contactless“ je krátkodobé dočasné připojení, které slouží POUZE pro samoobslužný checkin. Po úspěšném checkin do hotelu Vás požádáme se z WI-FI „Alfons contactless“ odhlásit. Přihlaste se následně na oficiální připojení Wi-fi „Hotel Alfons“. Heslo k hotelové wi-fi naleznete v hotelovém pokoji.