V této nejisté době, kdy bezpečnost a ochrana hostů a členů našeho týmu zůstává naší nejvyšší prioritou, jsme vytvořili výjimky ze storno podmínek, které se vztahují na rezervace od 16.března 2020.

Pro hosty s existujícími rezervacemi pro jakékoli budoucí datum příjezdu s předplacenými sazbami, včetně rezervací se 100% stornopoplatkem, povolíme změny termínu příjezdu, pokud bude změna provedena do 30. června 2020. Dále se na rezervace se 100% storno poplatkem vztahuje možnost využití kompenzace v hodnotě 100% ceny pobytu ve formě voucheru nebo dárkového poukazu. Tento voucher je validní minimálně 12 měsíců.

Upozorňujeme, že jakékoli změny stávajících rezervací budou podléhat dostupnosti a případným rozdílům v sazbách.

U rezervací, u kterých již došlo ke změně termínu a které jsou v plánovaném termínu pobytu ovlivněné restrikcemi vyhlášenými Vládou České republiky nebo Ministerstvem zdravotnictví, konkrétně zákazem vstupu na území České republiky nebo omezením provozu hotelu z důvodu pandemie, lze zdarma zažádat o přesun rezervace na budoucí termín.

Změna musí být učiněna před dovršením data pro uplatnění storno podmínek.

V případě nových rezervací, vytvořených mezi dnešním dnem a 24. prosincem 2020, umožníme změnu nebo zrušení rezervace zdarma do 24 hodin před plánovaným datem příjezdu. U rezervací s předplacenými cenami, nebo v případě zlevněných balíčkových nabídek a last minute nabídek pak host může stornovat rezervací zdarma 7 dní před příjezdem.

Veškeré změny v rezervacích budou podléhat dostupnosti a případným rozdílům v sazbách.

Do změny v termínech rezervací může být zohledněno zvláštními omezeními událostí nebo dny, na které se vztahuje nejvyšší sezóna, tedy například termíny jako Nový rok, nebo Svátky Velikonoční.