Hygienické normy Alfons Boutique Hotel od 25. května 2020

Hotely vyšší kategorie vždy dodržují vysoké hygienické standardy. Díky pandemii Covid-19 však jsou ve všech oblastech našeho hotelu vyžadovány vynikající hygienické postupy a jsou dodržovány ty nejvyšší standardy doporučené Světovou zdravotnickou organizací. Od haly po výtahy, od místností ke společným prostorům, vše je hygienicky čisté.

Situaci kolem pandemie bereme velmi vážně. Pročtěte si níže naše hygienická pravidla, která nám pomáhají zajistit bezpečí jak pro naše hotelové hosty, tak pro naše zaměstnance.

  • Všechny veřejné prostory a povrchy hotelu jsou několikrát v průběhu dne dezinfikovány.
  • Výtah mohou použít současně pouze hosté z jednoho pokoje, nebo jedna rodina.
  • Vstupní dveře do hotelu jsou opatřeny bezdotykovým automatickým otvíráním.
  • Dezinfekci rukou mají hosté hotelu v prostoru recepce k dispozici zdarma. Stejně jako v restauraci hotelu.
  • Na recepci je pravidelně desinfikován terminál po každém použití.
  • Na toaletách hotelu je k dispozici antibakteriální mýdlo a jednorázové papírové ručníky na ruce.
  • Při komunikaci s našimi zaměstnanci na recepci je nutné mezi hosty dodržovat odstup alespoň dva metry.
  • Všechny hotelové pokoje jsou před příjezdem hosta řádně desinfikované a host je první, kdo do pokoje vstupuje po úklidové službě.
  • Omezené úklidové služby pro hosty, kteří zůstanou déle než jednu noc. Včetně výměny ložního prádla a ručníků. Informujte se u personálu hotelu.
  • Hosté na bufetových snídaních jsou usazováni ke stolům po pokojích minimálně 1,5 metru od sebe. V rámci prostoru bufetu personál koordinuje hosty, aby nedocházelo k hromadění u bufetových stolů. V případě zájmu hosta je snídaně servírována přímo na pokoj.
  • Hosté při výběru pokrmů u bufetových stolů jsou povinni si desinfikovat ruce a používat jednorázové rukavice které jsou k dispozici u vstupu do bufetové části.

Veškerý personál je řádně proškolen ohledně nastavených hygienických pravidel a jejich dodržování je kontrolováno.

Vážíme si vašeho laskavého porozumění a doufáme, že se brzy vrátíme na naši běžnou úroveň služeb.